utorak, 24. svibnja 2016.

B. Loves Plates B.03 Mind Blown

B. Loves Plates B.03 Mind Blown, B. a Star, B. a Dark Knight, Crystal Clear Stamper, Essie Style Hunter


Pozdrav, drage moje! Dok sam jutros pila kavu i uživala u pogledu na svoju kolekciju, zapeo mi je za oko jedan prekrasan holo nadlak kojeg nisam duže vrijeme koristila. Sunce ga je jednostavno dozivalo, i morao je na nokte :D

Riječ je o B. Loves Plates holo nadlaku B. a Star
B. Loves plates je indie brand. Nama je dostupan na etsy web trgovini. U ponudi imaju pločice i lakove za pečatiranje, razne pečate, strugalice i ostale stvari za nail art.

E sada malo o manikuri!

Prvo sam nalakirala Essie Style Hunter u kojeg sam se zaljubila na prvi potez četkicom! Lak je savršen! Doslovno se sam maže! Dva sloja, bez nadlaka :D



Sada prelazimo na meni najdraži dio, pečatiranje!

Svi proizvodi koje sam koristila su od B. Loves Plates - a.

  • B. a Dark Knight BLP 01 crni lak za pečatiranje
  • Crystal Clear Stamper, strugalica 
  • B.03 Mind Blown pločica za pečatiranje
  • B. a Holo Star holografski nadlak

Ova pločica ima totalno opravdani naziv! Na njoj se nalazi 21 uzorak na temu iluzije. Veličina pločice je 9,5 cm x 14,5 cm, veličina uzoraka je 1,7 cm x 2,0 cm.

Zanimalo me kako će manikura izgledati kada stavim holo nadlak preko pečata, a kako kada holo nadlak stavim prije pečatiranja.

Prvo ću vam pokazati kako izgleda holo nadlak preko pečata. Odmah ću Vam reći da mi se ovo jako sviđa jer može poslužiti kao spas u zadnji čas ukoliko pečat baš i ne ispadne najbolje. Nadlak će to lijepo zakamuflirati :D


A sada pogledajte divan holo efekt preko Essie Style Hunter laka <3




I na kraju uzorak s pločice B.03 Mind Blown pečatiran s B. a Dark Knight crnim lakom za pečatiranje. Par riječi o Crystal Clear pečatu... Ovo je jako mekan pečat i odličan je za duže nokte. Strugalica nalik kreditnoj kartici je moja omiljena strugalica. Imam jednu u zalihama i ne želim ostati bez nje. Isprobala sam razne vrste strugalica od raznih firmi (Konad. MoYou - London, Fab ur Nails, Creative Shop...) i ova mi je najbolja! Dosta priče, slijedi spam!


Sviđa li Vam se ova manikura? Biste li nosili nešto poput ovog na svojim noktićima?

1 komentar: