srijeda, 31. kolovoza 2016.

Born Pretty Recenzija - Born Pretty Green Stamping Polish #12


Jako volim zelenu boju pa sam odabrala ovog zelembaća za recenziju :)
Born Pretty Green Stamping Polish #12 (#27277) je savršeno pigmentiran lak za pečatiranje koji sadrži 6ml. Ukoliko misilte često koristiti zelenu boju i ovaj lak vam je premalen, postoji i u verziji od 15 ml :)

Kao što sam već rekla, lak je savršeno pigmentiran i nisam imala nikakvih problema s njim. Gušće je teksture te ga je potrebno sasvim malo staviti na uzorak, ali ja sam teške ruke kad je nanošenje laka u pitanju... vidjet ćete u video tutorijalima ^_^







Video tutorijal

Sve manikure su pečatirane s velikim prozirnim pečatom (#26498)


Ukoliko se odlučite kupiti nešto sa Born Pretty Store stranice, možete iskoristiti moj kod za popust :)



*PR Uzorak

Nema komentara:

Objavi komentar